Kategórie v eshope
Nenájdené
Web Daffer
Nenájdené
Produkty v eshope
Nenájdené
Produkty pre školské zariadenia
Nenájdené
Menu
Môj účet
Email o potvrdení objednávky nebol doručený
Email o potvrdení objednávky posiela systém automaticky. Ak zistíte, že Vám neprišiel email s potvrdením objednávky, kontaktujte prosím zákaznícku podporu emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.30 hod. na čísle 0903 281 699.
Najčastejšie dôvody, prečo email neprišiel:
Stratil sa obsah košíka
Internetový prehliadač si istú dobu pamätá obsah Vášho košíka. V určitých prípadoch sa môže stať, že sa k svojmu nákupu vrátite neskôr a košík už bude prázdny. Ak o objednávke chcete dlhšie premýšľať, odporúčame vyplniť kontaktné údaje - aspoň email, ešte predtým, ako od objednávky odídete. V systéme vďaka vyplneným údajom vieme rozpoznať Váš košík a zaslať Vám odkaz, na ktorom môžete dokončiť svoj nákup.
Ak ste prihlásený do Vášho účtu, obsah košíka sa Vám uloží automaticky. K jeho obsahu sa môžete kedykoľvek vrátiť, aj keď sa prihlásite na inom počítači alebo zariadení. Je možné začať nákup napríklad na telefóne a celý nákup dokončiť na počítači.
Ak sa Vám obsah košíka stratí, kontaktujte prosím zákaznícku podporu emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.30 hod. na čísle 0903 281 699.
Nie je možné dokončiť objednávku
V prípade, ak sa Vám nedarí z akéhokoľvek dôvodu dokončiť Váš nákup, kontaktujte prosím zákaznícku podporu emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.30 hod. na čísle 0903 281 699. Radi Vám s dokončením objednávky pomôžeme.
Je možné zrušiť objednávku?
V prípade, ak ste si nákup rozmysleli, napíšte prosím email na objednavky@daffer.sk. Podmienky stornovania objednávky nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.
Je možné zmeniť alebo upraviť údaje v objednávke?
V prípade, ak po odoslaní objednávky zistíte neúplné či chybné údaje, kontaktujte prosím zákaznícku podporu emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.30 hod. na čísle 0903 281 699.
Môžem zmeniť pridať či odobrať tovar v objednávke?
Ak Vaša objednávka ešte nebola uhradená a spracovaná, vieme upravovať jednotlivé položky objednávky. Kontaktujte prosím zákaznícku podporu emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.30 hod. na čísle 0903 281 699.
V prípade, ak ste objednávku už uhradili alebo ak je objednávka už pripravená na závoz, zmena nie je možná.
Sú ceny produktov v e-shope a v predajniach rovnaké?
Akciové ceny niektorých produktov sú platné iba pre e-shop a nie sú zhodné s cenami v maloobchodných predajniach.
Produkt nie je skladom, bude ho možné objednať?
Ak nájdete v našom internetovom obchode tovar, ktorý nie je skladom a máte oň záujem, kontaktujte prosím zákaznícku podporu emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.30 hod. na čísle 0903 281 699. Preveríme jeho dostupnosť vo všetkých našich prevádzkach a poskytneme Vám informácie, kedy bude produkt znovu skladom.
Objednávka bola zrušená. Ako postupovať?
V každom potvrdení o objednávke je uvedený dátum jej splatnosti. Pokým objednávku do tohto dátumu neuhradíte, systém ju automaticky stornuje.
Ak obdržíte email o zrušení objednávky, v žiadnom prípade objednávku už neuhrádzajte. Ak máte o tovar záujem, vytvorte si, prosím novú objednávku.
Nenašli ste Váš obľúbený produkt? Pomôžte nám vylepšiť našu ponuku!
Napíšte nám tip na produkt na objednavky@daffer.sk a my sa ho pokúsime zaradiť do našej ponuky.
Aká je doba dodania?
Vašu objednávku sa snažíme spracovať v čo najkratšom čase. Priemerná doba dodania tovaru je 2 až 5 pracovných dní. Rýchlosť spracovania objednávky závisí aj od spôsobu platby a spôsobu dopravy. Ak si zvolíte akúkoľvek platbu vopred (Platba kartou, Rýchly bankový prevod, Bankový prevod), bude Vaša objednávka spracovaná až po pripísaní peňazí na náš účet. Po odoslaní balíka z nášho skladu Vám bude zaslaný email s odkazom na sledovanie balíka.
Aké sú možnosti a ceny dopravy?
Objednávku je možné doručiť nasledovnými spôsobmi:
Doprava zdarma platí pre všetky objednávky nad 49 €.
V prípade zvolenia platby objednávky na dobierku, Vám bude účtovaný poplatok 1 €.
Je možné vyzdvihnúť tovar v predajni?
Objednaný tovar je možné vyzdvihnúť aj v niektorej z našich kamenných predajní. Poplatok za doručenie do predajne je 1,98 €. Objednávku je nevyhnutné zaplatiť vopred. Platba v predajni nie je možná. Štandardná doba doručenia je do 5 pracovných dní. Objednávka bude pripravená na vyzdvihnutie až po odoslaní SMS z predajne.Zoznam našich kamenných predajní si môžete pozrieť tu.
Ako je možné získať poštovné zdarma?
V prípade, ak nakúpite tovar v sume nad 49 €, objednávku Vám doručíme zdarma.
Ak ste zvolili možnosť platby na dobierku,bude Vám účtovaný poplatok 1 €.
Je možné zmeniť spôsob doručenia?
V prípade, ak si želáte zmeniť zvolený spôsob doručenia, kontaktujte prosím zákznícku podporu emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.30 hod. na čísle 0903 281 699.
Je možné za nákup zaplatiť platobnou kartou?
Áno, objednávkujemožné uhradiť aj platobnou kartou. Vo výbere spôsobu platby zvoľte: Platba kartou. Po dokončení objednávky budete presmerovaný na platobnú bránu. Podporované typy kariet: VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO.
Zároveň jem možné uhradiť objednávku aj platobnou bránou GlobalPayment - Google Pay a Apple Pay. Peniaze budú pripísané na náš účet do 24 hodín, čo má vplyv aj na rýchlejšie vybavenie objednávky.
Táto možnosť platby nie je spoplatnená.
Je možné objednať tovar na dobierku?
Tovar je možné objednať aj na dobierku, za príplatok 1 €. Dobierku môžete u kuriéra zaplatiť platobnou kartou alebo v hotovosti. Zvoliť platbu na dobierku nie je možné pri osobnom odbere v predajni.
Je možné uhradiť objednávku cez rýchly bankový prevod?
Áno, takýto online bankový prevod patrí k rýchlym, pohodlným a najmä bezpečným spôsobom na úhradu Vašej objednávky. Po dokončení objednávky budete presmerovaný do online prostredia svojej banky. Výhodou je, že pri tomto type platbysa automaticky predvyplnia všetky údaje. Stačí sa iba prihlásiť do Vašej bankovej aplikácie a platbu potvrdiť.Pre platbu je nevyhnutné, aby ste mali vo svojej banke zriadený internetbanking.
Táto možnosť platby nie je spoplatnená.
Je možné zmeniť spôsob platby?
V prípade, ak si želáte zmeniť spôsob platby, kontaktujte prosímzákaznícku podporu emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.30 hod. na čísle 0903 281 699.
Platba kartou bola neúspešná, čo mám robiť?
Overte a skontrolujte výpis Vášho bankového účtu či platba skutočne nebola úspešná. V prípade neúspešnej platby, Vám môžeme upraviť zmenu spôsobu úhrady objednávky napríklad na bankový prevod či dobierku. Kontaktujte prosím zákaznícku podporu emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.30 hod. na čísle 0903 281 699.
V objednávke chýba tovar, bol doručený iný tovar
Ak zistíte, že Vám prišiel tovar, ktorý ste si neobjednali, nesedí jeho množstvo, prípadne chýba niektorá z objednaných položiek, kontaktujte prosím zákaznícku podporu na telefónnom čísle 046/519 87 16 alebo emailom na: reklamacie@daffer.sk.
Tovar bol doručený poškodený
Pri preberaní tovaru skontrolujte stav obalu balíka. Ak zistíte mechanické poškodenie balíka, balík nepreberajte a spíšte s prepravcom protokol o škode. Zároveň, prosím, vyplňte na našej stránke reklamačný formulár. Prepravca nám poškodený balík doručí späť.
Ak zistíte poškodenie tovaru až po rozbalení balíka, ihneď nám túto skutočnosť, prosím, nahláste. Neskoršie reklamácie bude možné uznať, len v prípade preukázania, že reklamované vady mal tovar už v čase, keď bol tovar prevzatý od kuriéra. Viac informácií, ako vybaviť reklamáciu, nájdete tu.
Čo je Skvelko?
Skvelko je jedinečná služba našej firmy Daffer, ktorá pomáha rodičom aj učiteľom, keďže spolupracujeme s viac ako 2000 školami po celom Slovensku. Skvelko obsahuje unikátne sady školských potrieb, ktoré sú navrhované priamo učiteľmi Vašich detí. V našom internetovom obchode má učiteľ možnosť odporučiť školské pomôcky, ktoré bude Vaše dieťa potrebovať. Každoročne s vybranými školami, v určitom časovom období, ponúkame závoz týchto školských pomôcok do školy ZDARMA.
Ako objednať Skvelko sadu?
Objednanie Skvelko sady je veľmi jednoduché.
Je možné pridať do košíka viac sád?
Áno,pri nákupe je možné objednať aj viac sád do jednej objednávky. Podľa zvolenej dopravy budú sady zabalené a doručené nasledovne:
Kedy deti dostanú pomôcky, ak je zvolená možnosť dopravy formou závozu do školy?
Konkrétny postup a termín odovzdania balíčkov určuje každá škola individuálne. Objednané balíčky školských pomôcok bývajú žiakom rozdávanéna začiatku septembra.
Prečo som vo vašich zoznamoch nenašiel svoju školu/triedu?
Spolupracujeme s väčšinou škôl na Slovensku, no takáto situácia môže nastať v prípade, ak Vaša škola ešte nie je zapojená do Skvelka - zoznam školských pomôcok. Našou snahou je zapojiť postupne všetky nespolupracujúce školy, aby sa aj Vaša škola objavila v našom zozname. V prípade, že nenájdete Vašu školu, dajte nám o tom vedieť tu. Pokúsime sa dohodnúť s ňou na spolupráci a zaradiť ju do našej ponuky. Ak ste Vašu školu v zozname nenašli, môžete si vybrať jednu z našich Univerzálnych sád pre jednotlivé ročníky základnej alebo strednej školy, ktoré nájdete v spodnom riadku v kolónke "Zvoľte mesto". Univerzálnu sadu si môžete upraviť podľa Vašich potrieb.
Prečo nesedí zoznam pomôcok, ktorý som dostal v škole s tým ktorý vidím na vašej stránke?
Škole, ako aj nám vo firme Daffer záleží na tom, aby mali žiaci každý školský rok pripravené všetky potrebné pomôcky na úspešné vyučovanie. Zapojená škola má za úlohu aktualizovať svoje sady na nasledujúci školský rok, a to vždydo 15 apríla. Ak zoznamy Skvelko do tohto dátumu škola neupraví a odovzdá iný zoznam žiakom v škole, môže sa stať, že pomôcky na zoznamoch budú odlišné. Táto situácia však nastáva len vo výnimočných prípadoch. Dohliadame na to, aby ste u nás našli správny zoznam.
Je možné zmeniť, upraviť alebo vymazať tovar v sade?
Áno, každú saduje možné upravovať. Môžete meniť množstvo položiek, prípadne položku úplne vymazať. K sade si môžete objednať aj ďalšie pomôcky.
Chcem sa zaregistrovať, čo mám urobiť?
Na našej úvodnej stránke www.daffer.sk kliknite v pravom hornom rohu na Prihlásenie/Registrácia. Pokračujte kliknutím na tlačidlo: Nová registrácia. Vyberte si či sa chcete zaregistrovať ako súkromná osoba, firma alebo škola.
Registrácia súkromnej osoby - výhody a postup
Registráciou v Dafferi získate veľa výhod. Napríklad zľavu 20% na prvý nákup, následne ďalšie objednávky nakupujete so zľavou 5%. Zľava sa nevzťahuje na akciový tovar, tovar s dlhodobo zníženou cenou, nami vybraný tovar a na tovar označený Dobrá cena.
Zľavy je možné uplatniť pri nákupe v internetovom obchode aj v kamennej predajni. Zároveň ste informovaný o všetkých našich akciách a stávate sa členom vernostného programu, ktorý Vám umožňuje každý mesiac nakúpiť vybrané produkty za zvýhodnené ceny len pre registrovaných zákazníkov.
Vyberte možnosť: Súkromná osoba. Vyplňte Váš email, zvoľte si heslo a potvrďte ho. Na uplatnenie zliav je potrebné zakliknúť:Mám záujem o zľavy a Súhlas s obchodnými podmienkami. Ak máte záujem aj o zaslanie plastovej kartičky, je potrebné pri registrácii zakliknúť možnosť: Zaslanie kartičky na adresu domov. V tomto prípade Vás systém vyzve na vyplnenie údajov potrebných k zaslaniu kartičky.
Na Vašu emailovú adresu Vám budú následne doručené dva emaily - prvý s potvrdením o registrácii a druhý email s číslom a čiarovým kódom zákazníckej kartičky.
V kamenných predajniach je možné nakupovať so zľavou aj bez plastovej kartičky. Stačí, ak sa preukážete čiarovým kódom v emaili, ktorý sa pri pokladni jednoducho zoskenuje.
Ak o zľavy nemáte záujem, stačí vyplniť Váš email a heslo a Vaša registrácia je hotová. Na Vašu emailovú adresu Vám bude doručený informatívny email s potvrdením registrácie.
V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom registrácie kontaktujte prosím zákaznícku podporu emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.30 hod. na čísle 0903 281 699.
Registrácia firmy, organizácie - výhody a postup
Ak máte záujem nakupovať ako firma za veľkoobchodné ceny, registráciou môžete získať zľavu na tovar až do výšky 40%. Zároveň budete mať na svojom účte prehľad o uskutočnených nákupoch.
Pri registrácii zvoľte možnosť: Firma, organizácia a vyplňtevšetky údaje.
Po odoslaní žiadosti o registráciu overíme, skontrolujeme všetky údaje anastavíme veľkoobchodnéceny.Následne Vás budeme kontaktovať emailom. Pred prvým nákupom prosím počkajte na overujúci email.
Po dohode s naším veľkoobchodným oddelením je možné poskytnúť aj ďalšie individuálne zľavy. V prípade akýchkoľvek otázok s registráciou firmy nás neváhajte kontaktovať na tel. č. 046/5198711 alebo písomne na daffer@daffer.sk
Registrácia školského zariadenia
Každá školaregistráciou u nás získava dopravu zadarmo, zvýhodnené veľkoobchodné ceny so zľavou až do 40% a ďalšie benefity spolupráce, ktoré je možné dohodnúť s obchodným zástupcom. Vášho obchodného zástupcu nájdete na: www.daffer.sk/kontakt
Pri registrácií môžu nastať tieto situácie:
V prípade týchto a ďalších problémov s registráciou nás neváhajte kontaktovať:
Je možné získať zľavy v Dafferi?
Áno, stačí ak sa zaregistrujte sa do nášho vernostného programu a získajte zľavy na nákup a množstvo ďalších výhod.
Je možné v Dafferi zakúpiť darčekovú kartu?
Áno. Darčekovú kartu Daffer je možné zakúpiť vo všetkých kamenných predajniach Daffer. Nakupovať ňouje možné iba v kamenných predajniach. Darčekovú kartu je možné nabiť na ľubovoľnú sumu (min. hodnota 5 €, max. hodnota 200 €). Sumu, vloženú na darčekovú kartu, nemusíte vyčerpať počasjedného nákupu. Zostatková suma sa prenáša. Kartu je zároveň možné znovu dobíjať.
Darčekovú kartu nie je možné využiť na nákup v internetovom obchode.
Viac o podmienkach nájdete tu.
Ako uplatniť darčekovú kartu?
Vyberte si v predajni tovar, ktorý chcete za darčekovú kartu nakúpiť. V pokladni Vám budez karty automaticky odpočítaná suma za tovar. V prípade, ak ste celú sumu za nákup na karte neminuli, zostatok na karte bude automaticky prenesený na ďalší nákup. Zároveň je možné darčekovú kartu opätovne nabiť na ľubovoľnú sumu (min. hodnota 5 €, max. hodnota 200 €).
Kde nájdem Vaše predajne?
Zoznam kamenných predajní Daffer Dobré papiernictvo nájdete tu.
Je možná tlač dokumentov a fotografií v predajniach?
Tlač dokumentov na našich predajniach nie je možná. Je však možné kopírovať dokumenty do veľkosti A4, čiernobielo.
Niektoré kamenné predajne umožňujú tlač fotografií priamo z mobilu prostredníctvom CEWE Fotostanice.
Informácie o doplnkových službách jednotlivých v predajní nájdete tu.
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?